Veilig thuis - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van SJL Spaans - WaarBenJij.nu Veilig thuis - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van SJL Spaans - WaarBenJij.nu

Veilig thuis

Blijf op de hoogte en volg SJL

24 Mei 2014 | Spanje, Salamanca

Met een lichte vertraging en met een kleine omweg op de terugweg (A2 afgesloten) zijn we weer veilig teruggekeerd van een enerverende week met veel indrukken.
Vanmorgen was iedereen keurig op tijd aanwezig en kon de bus om 06.00u vertrekken, tijdens de reis heeft iedereen nog wat extra uurtjes slaap gepakt vóór aankomst op het vliegveld van Madrid.
Daar was het razend druk, maar enkele dames ontdekten dat ze ook als VIP konden inchecken (en het is nog gelukt ook!).
Daarna wachten tot we eindelijk konden boarden, maar na twee uur stonden we dan toch in Eindhoven.
Salamanca heeft weer een paar harten veroverd!

• 24 Mei 2014 - 17:24

Jolanda Van Haren:

Blij dat iedereen weer veilig thuis is. We hebben al vele, vooral positieve, verhalen gehoord.
    Vanavond op ons gemak nog de foto's kijken.
    Nogmaals bedankt voor de goede zorgen!

Jolanda van Haren

• 24 Mei 2014 - 17:30

Anita Den Hoed:

Van Elisa tussen de zaterdagse bezigheden al behoorlijk wat verhalen, zelfs over de spaanse communicatielessen, gehoord. Een geweldige week geweest!
    Dank voor alle goede zorgen!