Eerste lesdag - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van SJL Spaans - WaarBenJij.nu Eerste lesdag - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van SJL Spaans - WaarBenJij.nu

Eerste lesdag

Blijf op de hoogte en volg SJL

19 Mei 2014 | Spanje, Salamanca

Vandaag de kennismaking met Mester. Vanaf kwart over negen druppelden de leerlingen binnen en kwamen de verhalen over de verschillende gastgezinnen. Ook konden ze zien in welke lesgroep ze zaten. Ze waren verdeeld over vier verschillende klassen met verschillende lesonderwerpen.

Na een les grammatica en een les spreekvaardigheid hebben we even gekeken of de indeling op basis van de vooraf gemaakte test reëel was. De meesten waren tevreden, enkelen wilden naar een hoger niveau, dat gaat dan vanaf morgen in.
Na een lunch in de gastfamilies volgden een rondleiding door de stad en een powerpointpresentatie ter verduidelijking van hetgeen we bezocht hebben.
Daarna nog even vrije tijd, om 8 uur werden we verwacht voor de tapastour, waaraan we met enige vertraging konden beginnen.
Inmiddels had toen ook een regenfront Salamanca bereikt, maar gelukkig hadden we daar niet zo heel veel last van.
We hebben genoten van een flink aantal heerlijke tapas op verschillende lokaties en daarmee hebben we de eerste lesdag voldaan afgesloten.

• 20 Mei 2014 - 08:04

Winry 't Lam:

Beste allemaal,

Geniet er nog maar even van!

gr. Winry

ps. een fotootje is altijd leuk.....

• 20 Mei 2014 - 08:08

Nelleke Krijger:

Beste dames,

dat klinkt goed!
    Veel plezier weer vandaag!
    Qua temperatuur kunnen we ruilen denk ik.

Groeten Nelleke